Egy Genital Beading története

Egy Genital Beading Története, Elejétől a végéig...

Friss topikok

  • DeadBodiesEverywhere: Hat mindenki maga donti hogy kell neki testekszer vagy sem, aki berakja csak 1 kapocs. Ahogy pl m... (2010.05.08. 22:24) +18
  • kovilacc (törölt): Szia Mindenki! Eljutottam erre az oldalra,mert érdekel a téma,hiszen nekem is van már. Sztem a Gab... (2010.03.13. 18:52) Holnap
  • zagyvai: @swindler: okés most már leesett:) (2010.02.12. 19:35) Meggyógyultam, Megérte
  • XBX: @RIGO: hello, nagyon örülök, hogy tetszik az oldal.a gyogyulás így egy hét után elég jonak mondhat... (2009.10.25. 20:49) Még 2 Nap
  • boriska: Nincs tovább? (2009.10.25. 16:13) a nyílt seb

HTML

+18

2009.10.25. 19:38 | XBX | 17 komment

Nah újra itt, bocsi de gép problémák miatt nem tudtam írni de most szeretném ezt potolni,

Igazából fel is akarom hívni a figyelmet, hogy innentöl túlzott sexuális tartalom lesz olvasható a blogon mivel a gyógyulás már szinte tökéletes illetve majdnem tökéletes a sebb összehúzodott nagyon is szépen a golyók még azért elmozognak a helyükröl de igazából használhatóak, és ami nagyon fontos, hogy ovatos maszturbáció és orális sex lehetséges velük egy hetes genital beadingel lehet igen is aktív sexuális(bár edig csak orális) életet élni

Szóval az a lényeg, hogy valamelyik nap már kötés nélküli zuhanykor kezdtem játszani magammal és sikerült teljesértéküen maszturbálni:) ezután persze már el is kezdtük az orális sex próbáját és amit fontos leszegeznem a bogyók nagyon nagy plusz adnak minden egyes húzásnál végigsiklik a makkon ami nem kicsit jó érzés, ugyhogy nagyon megéri a dolog.

Orális sex, maszturbáció 1hét után tökéletesen...

 

(nemsokára várható egy képeket tartalmazó bejegyzés is)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gentialbeading.blog.hu/api/trackback/id/tr221474509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boriska 2009.10.25. 20:29:46

öhm.... és a másik fél fogába nem akad be néha, kicsit, véletlenül?

XBX 2009.10.25. 20:44:29

@boriska: nem:)ilyen meg nen fordukt elő,sőt a szerlememnek is nagyon tetszik es neki sem okoz semmilyen kelemetlen dolog (orális sex során igazábol csak a férfinak lesz jobb töle)

boriska 2009.10.25. 22:33:38

de rosszabb is, csak neki lehet:)

zagyvai 2009.10.26. 17:36:54

ezek után el tudom képzelni ha több kisebb golyót teszünk be pl. 6mm-eseket akkor azok még nagyobb élményt tudnak nyújtani a férfinak!

XBX 2009.10.26. 18:47:44

@zagyvai: ez tuti, de szerintem a nagyobb golyók a lánynak okoznak nagyobb élményt bár ezt még sajnos nem tudjuk:) na mindegy talán meglesz a tanulság önzők=kis sok, önzetlenek: kevés nagy(vagy sok nagy azok a kompromiszum képesekXD) (és a csillag???)

backshit 2009.10.28. 14:32:45

basszus, minden programban van helyesírás ellenőrző, használd már légyszi...:)

purpura 2009.10.28. 19:42:28

Emberek, nem akarom elrontani senkinek az örömét, de ez veszélyes! Urológiai osztályon dolgozom és egyre több ilyen férfi jön, akinek beültetnek ezt-azt a péniszbőre alá, majd pedig kirohad. Hiába steril, hiába gyógyul szépen, előbb-utóbb ki fog lökődni. Azért, mert ez nem szövetbarát, ha befertőződik, gyógyszer már nem segít, csak a műtét, de a fertőzésbe akár bele is halhatsz. Műtét során pedig szerencsés esetben nem nyúzzák le a farkad, de az biztos, hogy nem lesz olyan, mint az eredeti! Kár, hogy nem említi ezt a Zagyvai Gábor, valószínüleg ő csak a pénzedre hajt, aztán meg ha baj van akkor lelép.
Ez nem a véleményem, ez tény.
Valóban bántóan rossz a helyesírásod.

XBX 2009.10.29. 09:56:12

@purpura: köszi a figyelmeztetést, ha "kirohad"(bár ezt nem értem) majd megírom azt is...

Nyelvész Professzor 2009.10.29. 10:23:15

"sexuális", "sex"? Magyarul vagy angolul próbálkozol?

zagyvai 2009.10.29. 13:48:01

@purpura:

szerintem aki urológián dolgozik az nem fog olyat írni h "kirohad". mégis mitől rohadna ki?mitől fertőződne be?talán a teljesen gyógyult bőrfelület alatt létrejön a fertőzés a semmitől?
te ismered zagyvai gábort, vagy tudsz esetleg olyan helyzetekről amikor "lelépett?"
egy mondatoddal értek egyet: "emberek ez veszélyes!"
ez tényleg veszélyes és ha rosszul csinálják meg vagy rosszul kezelik akkor nagyon veszélyessé válik a dolog!
te meg szerintem próbálj meg olyanokat véleményezni akiket ismersz

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2009.10.29. 13:52:37

@zagyvai: Vészmadarak mindenhol......akkor inkább maradok a széncinkéknél!

Microfun 2009.10.31. 14:27:53

Te dolgod,ha neked jó,akkor jó.

Én arra gondoltam h a végbelem bőre alá túrok egy traktort.

microfun.blog.hu

zagyvai 2009.11.09. 12:01:07

úgy bejegyzést!új bejegyzést!:)

swindler (törölt) 2010.01.30. 16:43:31

VESZÉLYES, nagyon-nagyon VESZÉLYES!!!
Nekem elhihetitek.
Ma vettem le a műtét utáni kötést.
Örülök,hogy volt miről leszedni,de a látvány borzongató.
1 hónapja nem így néztem ki.
Sajnos a Gábor elfelejti (eltitkolja!) közölni a múltban fellépett problémákat,csak a jót hajtja,pedig vagyunk páran,akik szarba kerültek és teszünk is ellene,függetlenül attól,hogy aláírtunk mindannyian egy nyilatkozatot,amely megfogalmazása,szövegkörnyezete hagy némi kívánni valót
hagy maga után.
Én felhajtottam pár embert,akikkel gondok voltak és vannak.
Ezek a történetek miért nincsenek az oldalon feltüntetve Gabcsi?
Nem az lenne a becsületesebb,mint lecserélni emberek egészségét pár forintra?
Az egészségemért,a jövőmért meló nélkül is adtam volna szaros pár ezret!
Folyt.köv.!- persze nem itt,hanem egy nagyon-nagyon HIVATALOS ÚTON!!!!!

DeadBodiesEverywhere 2010.05.08. 22:24:27

Hat mindenki maga donti hogy kell neki testekszer vagy sem, aki berakja csak 1 kapocs.

Ahogy pl magadnak is megcsinalhattad volna.
Az internet tele van ilyen esetekkel, mielott csinaltatsz vmit olvass utana...

En soha nem szurattam volna at a makkom vagy barhol a penisztorzse, vagy ultettem volna be ilyen golyokat, de pl a makk alatti bornel, egy Frenum piercingem volt 5 evvel ezelott, 1 evig.

Azzal semmi gond nem volt es nem is veszelyes, barmikor eltavolithato ... es visszarakhato, mint egy "fulbevalo".
süti beállítások módosítása