Egy Genital Beading története

Egy Genital Beading Története, Elejétől a végéig...

Friss topikok

  • DeadBodiesEverywhere: Hat mindenki maga donti hogy kell neki testekszer vagy sem, aki berakja csak 1 kapocs. Ahogy pl m... (2010.05.08. 22:24) +18
  • kovilacc (törölt): Szia Mindenki! Eljutottam erre az oldalra,mert érdekel a téma,hiszen nekem is van már. Sztem a Gab... (2010.03.13. 18:52) Holnap
  • zagyvai: @swindler: okés most már leesett:) (2010.02.12. 19:35) Meggyógyultam, Megérte
  • XBX: @RIGO: hello, nagyon örülök, hogy tetszik az oldal.a gyogyulás így egy hét után elég jonak mondhat... (2009.10.25. 20:49) Még 2 Nap
  • boriska: Nincs tovább? (2009.10.25. 16:13) a nyílt seb

HTML

Holnap

2009.10.16. 21:37 | XBX | 3 komment

Hát nem is tudom hol kezdjem.

Most értem haza, munka, kis baráti csevej majd feltankoltam az autót, megvettem az autópályamatricát és hazaértem, hogy rápihenyek a holnapra.

Iszonyuan várom már tényleg olyan érzésem van, hogy ha nem lenne meg holnap már nem is tudnék teljesen élni, hiányzik bár még nem tudom mi.

Fura érzés, nem tudom igazán, hogy mit várjak de várom nagyon.

Nem igazán tudom most leirni az érzéseimet. 

Kicsit szédülök, kicsit fázom, kicsit melegem van fáradt vagyok bár az alvásra gondolni sem tudok.

Várok, türelmetlenül de várok.Izgulok, nem tudok másra gondolni és nem is akarok,

Gential Beading, lesz, holnap, már biztos, Örülök...Nagyon 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gentialbeading.blog.hu/api/trackback/id/tr631454978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2009.10.17. 18:42:47

Hú,kiváncsi vagyok...! Várom a fejleményeket....

százfogú c.zenekar 2009.10.28. 14:11:41

Te beteg vagy b...meg!
Neked pszichiáter kell nem faszbagolyóültetés!

kovilacc (törölt) 2010.03.13. 18:52:01

Szia Mindenki!
Eljutottam erre az oldalra,mert érdekel a téma,hiszen nekem is van már.
Sztem a Gabi egy magasan kvalifikált és lelkiismeretes srác,ellentétben pár megszólalással.
Nekem is volt gondom,de érdeklődött,hívott,amíg nem oldódott meg.
Ennyit gondoltam hozzászólni.
Kovi, Kőszeg
süti beállítások módosítása