Egy Genital Beading története

Egy Genital Beading Története, Elejétől a végéig...

Friss topikok

  • DeadBodiesEverywhere: Hat mindenki maga donti hogy kell neki testekszer vagy sem, aki berakja csak 1 kapocs. Ahogy pl m... (2010.05.08. 22:24) +18
  • kovilacc (törölt): Szia Mindenki! Eljutottam erre az oldalra,mert érdekel a téma,hiszen nekem is van már. Sztem a Gab... (2010.03.13. 18:52) Holnap
  • zagyvai: @swindler: okés most már leesett:) (2010.02.12. 19:35) Meggyógyultam, Megérte
  • XBX: @RIGO: hello, nagyon örülök, hogy tetszik az oldal.a gyogyulás így egy hét után elég jonak mondhat... (2009.10.25. 20:49) Még 2 Nap
  • boriska: Nincs tovább? (2009.10.25. 16:13) a nyílt seb

HTML

Nagy Pihenés

2009.10.18. 20:42 | XBX | 7 komment

Kipihenten sikerült ébredni reggel 11:00 óra körül:) és semilyen fájdalmat nem éreztem, de az első gondolatom az volt, hogy elveztettem a goylókat, de nem még a helyükön voltak egyböl vizslattam magam, a kötés elég biztosnak mutatkozott bár szép száraz vér borította az egészet, de nem tünt neccesnek, ezért nem kötöztem át maradt rajta egész nap,igazából semmit nem sikerült tennem a mai nap, igazi vasárnap volt soksok pihenéssel és ez igaz a bogyókra is pihentettem csak őket.

Aztán jött az esti zuhany ahol sikerült egy kicsit leáztatnom a kötést, nem volt szép látvány. a vágások nem látszottak ott megmaradt a ragaztó de körülötte valami iszonyatos bevérzés volt látható olyan fekete lett a péniszem, hogy hihetetlen, hatalmas monoklik vannak rajta de ez nem ilyesztett meg mivel Gábor felkészített rá, hogy ilyen lesz ezért inkább csak nevettem rajta és szórakoztattam magam a látványal, mintha egész este kalapáccsal ütöttem volna:D viccesen nézki, de az újra ragaztás úgyérzem nagyon jól sikerült a golyócskák a helyükön vannak a ragaztó elég biztosnak tűnik és a sebbeken fel sem jött (itt azért kapot még plusz réteget) ugyhogy egész jól áll a dolog.

Fájdalom, kényelmetlenség abszolut nincs inkább kiványcsiság és öröm, boldog vagyok még akkoris mikor  nem látom őket.Másnak érzem magam, az első nap után már tényleg nagyon hozzámnőttek (sajnos még anyira nem szó szerint) de szeretm őket és ha nem lennének nagyon hiányoznának...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gentialbeading.blog.hu/api/trackback/id/tr631458766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zagyvai 2009.10.18. 22:22:58

örülök h nincs vele gond, remélem jó lesz!:)

XBX 2009.10.19. 13:32:33

@boriska: majd csak ha teljesen gyolgyult akkor szeretnek

boriska 2009.10.19. 15:41:22

Kár. Jó lenne látni, miből gyógyul..

XBX 2009.10.19. 17:22:12

@boriska: Az a baj, hogy nem nagyon merem kötés nélül hagyni úgy meg igazán semmi nem látszik ki csak a két gyolyó
süti beállítások módosítása