Egy Genital Beading története

Egy Genital Beading Története, Elejétől a végéig...

Friss topikok

  • DeadBodiesEverywhere: Hat mindenki maga donti hogy kell neki testekszer vagy sem, aki berakja csak 1 kapocs. Ahogy pl m... (2010.05.08. 22:24) +18
  • kovilacc (törölt): Szia Mindenki! Eljutottam erre az oldalra,mert érdekel a téma,hiszen nekem is van már. Sztem a Gab... (2010.03.13. 18:52) Holnap
  • zagyvai: @swindler: okés most már leesett:) (2010.02.12. 19:35) Meggyógyultam, Megérte
  • XBX: @RIGO: hello, nagyon örülök, hogy tetszik az oldal.a gyogyulás így egy hét után elég jonak mondhat... (2009.10.25. 20:49) Még 2 Nap
  • boriska: Nincs tovább? (2009.10.25. 16:13) a nyílt seb

HTML

a nyílt seb

2009.10.21. 12:39 | XBX | 1 komment

Elöször is elnézést kérek mert Gábor felhívta a figyelmem egy óriási híbára egész eddig gential beadingnek neveztem a genital beading-et ezért bocsi ahol tudtam kijavítottam de a blog webcímét már sajnos nemtudtam, és elnézétst az oltári nagy helyesírási hibákért(nyuszkotol folyton halgatom) kérlek nézétek ezt el neke.

Na szóval tegnapi napon elég sok minden történt sikerült végre a sebről is eltávolítani a kötést (csak pár percre) és végre láttam  vágásokat elég szépen összehúzodtak de még nem igazán stabilak, nem merném kötés nélkül hagyni erröl készült végre fénykép is így ha visszaszerzem a saját számítógépem meg is osztom veletek amugy a monoklik folyamatosan halványulnak duzzanat már abszolut nincs és semilyen kellemetlen fájdalommal nem jár a gyoguylás, enyhe viszketés a sebeknél (de ez jó hír mert ugye gyolgyulnak)

A másik fontos dolog ami tegnap történt, hogy nem bírtam tovább az önmegtartóztatást és sikerült maszturbálni ovatosan a bör használata nélkül, elég éredekes volt nem is tudnám nagyon részletezni igazából csak a makkot tudod simogatni, de a jó hír, hogy sikerült elélvezni így és egy friss genital beadingel ís lehet örömet szerezni magadnak.

Természetesen a kötésnek semmi baja nem este a procedura alatt így igazábol semmi kellemetlenségel nem jár a dolog csak ovatos kell hogy legyél.

Képek talán már holnap lesznek addig is minden zuhany után újrakötözés és nagy figyelem a tökéletes gyogyulás és végeredmény érdekében.

Ja és amúgy már megvannak az új gyönygyök helyei melyet Gáborral már egyeztetünk is, az érdekes abban csak anyi lesz, hogy nem gömbformát hanem csillagot probálunk beültetni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gentialbeading.blog.hu/api/trackback/id/tr111465243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása