Egy Genital Beading története

Egy Genital Beading Története, Elejétől a végéig...

Friss topikok

  • DeadBodiesEverywhere: Hat mindenki maga donti hogy kell neki testekszer vagy sem, aki berakja csak 1 kapocs. Ahogy pl m... (2010.05.08. 22:24) +18
  • kovilacc (törölt): Szia Mindenki! Eljutottam erre az oldalra,mert érdekel a téma,hiszen nekem is van már. Sztem a Gab... (2010.03.13. 18:52) Holnap
  • zagyvai: @swindler: okés most már leesett:) (2010.02.12. 19:35) Meggyógyultam, Megérte
  • XBX: @RIGO: hello, nagyon örülök, hogy tetszik az oldal.a gyogyulás így egy hét után elég jonak mondhat... (2009.10.25. 20:49) Még 2 Nap
  • boriska: Nincs tovább? (2009.10.25. 16:13) a nyílt seb

HTML

Meggyógyultam, Megérte

2009.11.09. 17:35 | XBX | 6 komment

 

Hát eltelt 3 hét és ezt meg is ünnepeltük a tündérmackómmal egy „átmulatott” hétvégével.
Nem tudok igazán sokat mondani, a hegek szinte láthatatlanok, a golyók minimálisan mászkálnak és hát a legfontosabb az érzés felejthetetlen, nagyon megéri.
Igazából tényleg nem tudok mit írni a szerelmem véleményét kikérve csak az tudom (tudjuk), hogy hiányoznának, ha nem lennének. Igenis ad pluszt a szexuális életbe, egyszóval megéri.
 
Köszi, Gábornak a procedúrát, és mindenkinek, aki olvasta a blogot, bármi kérdés jöhet, szívesen válaszolok rá, és remélem, hogy tudtam segíteni valamennyire annak, aki szeretne gyöngyöt fűzetni:)
 
Ui.: Képek legyenek búcsúnak?

A bejegyzés trackback címe:

https://gentialbeading.blog.hu/api/trackback/id/tr891513257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hóember 2009.11.09. 18:54:11

hátizé, láttam a szerszámod testmódosításon és kicsit ledöbbentem. Kérdés megfogalmazása is problémás.
Mondjuk kezdjük azzal, hogy miből vannak ezek a golyók? Hogy vannak betéve, hogy csúszkálnak is meg a helyükön is maradnak?
Az élményt meg se kérdezem mert úgyse tudnád mihez hasonlítani gondolom...

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2009.11.09. 21:02:44

Ad pluszt a szexuális 'életbe', de mi lesz, ha elmúlik az újdonság varázsa?
Örömteli, hogy ez a módosítás ekkora szerepet játszik az életedben; hogy ez elvezet a nirvánába.
Nade hol marad a 'sexuális' tartalom?

boriska 2009.11.10. 10:38:47

IGEN, szeretnék képeket! Lécci, lécci :)

swindler (törölt) 2010.01.28. 19:15:17

Szasztok!

Ez mind szép és jó,-lenne,amennyiben nem lenne más alternetíva is.
Pl. az én történetem -ami röpke 35 nap-,amiről szintén kell pár szót írni,.
Én is a Gábornál voltam,aki egy remek,közvetlen srác,de attól még történhetnek "meglepetések" az ő munkája során is.
Nem szeretném az igazságot keresni,hogy ez a probléma a munka közben fogadott mobiltelefon hívásfogadásnak vagy a túl közelre tett golyóknak köszönhető,esetleg a beszerzési turpisságoknak.
Esetleg az általam elkövethetetett pillanatnyi higiéniai hiányosságnak,bár minden kényeztetést megadtam magamnak pénzt,időt nem sajnálva.
100 szónak is egy a vége, 2 napja estem át a rendbe szedő műtéten, tehát eltünt minden belőlem,mert minden begyulladt,még az is,amelyik egyébként 5 nap alatt "begyógyult", aztán mégis bedurrant .
A dokik hozzáállásáról nem szeretnék kommentezni,mert az a megaláztatás ÖVÖN ALULI,még így is,hogy ismert ember vagyok a környezetemben.
Ezek tudatában kell neki állni a "keménységnek".
Függetlenül ettől mindenkinek egy nagy kalappal és valóban minden gyönyör felettit kívánok.
"Remek" képekkel tudok szolgálni,ha valakit ez az alternatíva is érdekel.
Swindler/Laci

zagyvai 2010.02.12. 19:29:28

@swindler:

engem érdekelnének a fotók és az is, hogy mi is történt pontosan.

zagyvai 2010.02.12. 19:35:44

@swindler:

okés most már leesett:)
süti beállítások módosítása