Egy Genital Beading története

Egy Genital Beading Története, Elejétől a végéig...

Friss topikok

  • DeadBodiesEverywhere: Hat mindenki maga donti hogy kell neki testekszer vagy sem, aki berakja csak 1 kapocs. Ahogy pl m... (2010.05.08. 22:24) +18
  • kovilacc (törölt): Szia Mindenki! Eljutottam erre az oldalra,mert érdekel a téma,hiszen nekem is van már. Sztem a Gab... (2010.03.13. 18:52) Holnap
  • zagyvai: @swindler: okés most már leesett:) (2010.02.12. 19:35) Meggyógyultam, Megérte
  • XBX: @RIGO: hello, nagyon örülök, hogy tetszik az oldal.a gyogyulás így egy hét után elég jonak mondhat... (2009.10.25. 20:49) Még 2 Nap
  • boriska: Nincs tovább? (2009.10.25. 16:13) a nyílt seb

HTML

Még 2 Nap

2009.10.15. 19:59 | XBX | 5 komment

Hát eljött az idő,

Fix lett az időpont Szombat 12:00(am) Zagyvai Gábor kése elé fekhetek és meglehetnek a várva várt golyoim:)

Izgulok nem kicsit, nagyon.

Tegnap történt meg a nagy nap, lett fix időpont, pár email elejtése után tegnap jött a telefon, és meglett, nem nagyon fogtam még fel a telefon letétele után csak fel alá járkáltam, örültem, boldogvoltam NAGYON.

Azóta is kis extázisban vagyok és alig várom a szombatot, még 2nap csak ezt tudom isételgetni:)  

A bejegyzés trackback címe:

https://gentialbeading.blog.hu/api/trackback/id/tr721452671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2009.10.16. 19:19:46

Szia!
Ismerem ezt a fajta izgulást,igaz nekem "csak"tetkóim meg PC-jeim vannak,de gondolom ,ugyanaz az érzés:kitalálsz valamit aztán ,utána már csak akkor érzed "teljesnek" magad mikor megvalósult.,kicsit parázol is (én is mindég,pedig már tudom milyen,átéltem ezerszer!)
Én folyamatosan változtatok magamon,hol több,hol kevesebb ékszert teszek be /van hogy benől s újra kell "lövetni",van hogy fej tetóim látszódnak,van hogy megnövesztem hajam s lyankor eltűnnek...stb.)
Na,kiváncsian város fejleményeket,én hétdőn megyek megint tetkóztatni meg újra berakatok a 2 ajak PC-imet....

XBX 2009.10.16. 21:25:14

Köszönöm a kommentet, örülök, hogy tetszik a blog remélem ezután sem okoz majd csalódást.

RIGO 2009.10.23. 19:32:01

NAGYON JÓ A OLDAL!ÉN MAJD ARA LESZEK KÍVÁNCSI MILYEN GYORSAN GYÓGYUL BE NEKED?MENNYIRE VOLT FÁJDALMAS A BEAVATKOZÁS?ÉN IS SZERETNÉK MAJD
CSAK MÉG KUTATOM AZ INFÓKAT.
SOK SIKERT A TÖBBI GOLYÓKHOZ .
R.RIGO@INDAMAIL.HU

XBX 2009.10.25. 20:49:41

@RIGO: hello, nagyon örülök, hogy tetszik az oldal.a gyogyulás így egy hét után elég jonak mondható igazábol már minden a legnagyobb rendben de még ovatosak vagyunk. a beavatkozás meglehetősen fájdalmas de abszolut türhető, csakis Zagyvai Gábort ajánlom. ui.:ne agyalj sokat,Megeri
süti beállítások módosítása