Egy Genital Beading története

Egy Genital Beading Története, Elejétől a végéig...

Friss topikok

  • DeadBodiesEverywhere: Hat mindenki maga donti hogy kell neki testekszer vagy sem, aki berakja csak 1 kapocs. Ahogy pl m... (2010.05.08. 22:24) +18
  • kovilacc (törölt): Szia Mindenki! Eljutottam erre az oldalra,mert érdekel a téma,hiszen nekem is van már. Sztem a Gab... (2010.03.13. 18:52) Holnap
  • zagyvai: @swindler: okés most már leesett:) (2010.02.12. 19:35) Meggyógyultam, Megérte
  • XBX: @RIGO: hello, nagyon örülök, hogy tetszik az oldal.a gyogyulás így egy hét után elég jonak mondhat... (2009.10.25. 20:49) Még 2 Nap
  • boriska: Nincs tovább? (2009.10.25. 16:13) a nyílt seb

HTML

A tökéletes nap

2009.10.17. 23:04 | XBX | 10 komment

Na szóval eljött a nagy nap,

Reggel 6 órakor keltem rövid készülödés majd izgatottan rohantam a barátnőmhöz és már indultunk is.

Az út igazán gyors volt reggeli kómás beszélgetés zenehalgatás, forgalom alig pikkpakk megérkeztünk, volt még egy két elintézni való majd elindultunk, hogy megkeressük Gábor szalonját hatlamas felirat Black&White Tattoo ezaz megjöttünk, na ez volt az a rész amikor kicsit elöntött a pánik még volt pár óránk az időpontig ezért elkeztünk mászkálni és valami finom vega kaját kereseni, hogy megfogadjam Gábor tanácsát egyek mielött megyek.

Találtunk egy finom kis falafelest nagyon jó volt bár alig ment le egy falat is a torkomon, csak nyamogtam nyuszkóm már régen megevett mindent én még szenvettem(pedig tényleg finom volt), J.segített lelket tartani bennem nyugtattott simogatott nagyon jó volt, hogy melettem volt a szerelmem.

Idő volt, indulni kellet, még rosszabul lettem, hányinger, szédülés, szarul voltam nyuszi segített ismét talpon maradni, megérkeztünk a szalonhoz Gábor már az ajtóban köszöntött minket és áradt belőle a nyugalom így hát mindne félelmem eltünk hirtelen, abban a pillanatban tuttam a legjobb helyre jöttünk.

Nagyon kedves volt Gábor, iszonyatosan nyugtató volt.

Még mielött neki áltunk volna volt egy kis melója a mesternek addig nyuszkóval leültünk,

majd Gábor végzett és hívatott magához minket egy kis csevejel keztük ismerkedés meg hasonlók, inentöl bár be voltam csinálva rendesen egy csepet sem féltem sőt alig vártam, hogy elkezdjük, és az előkészületek után neki is láttunk.

A megálmodott ötletbe (3golyo egyenesen egyvonalba) alapos vizsgálat után sajnos elég rendesen beleszólt a biologia nem lehet így hármat nekem túl sok az ér, nagyon sok. Lett volna alternatíva de sajnos az nekem anyira nem tetszett, de kiatláltunk a megfejtést: Legyen csak kettő plusz egy Microdermal, :) nagyon örültem neki teljesen elfogattam megbarátkoztam és már eszemben sem volt az eredeti terv.

Szóval nekiáltunk, Gábor az un.Piercing technikával csinálta meg (nem vagyok ilyen képzett, ő tőle tudom én is) azaz teljesen átvágja a bört kétoldalt és úgy helyezi a golyót a helyére (de ez maradjon Gáboré én az érzést szeretném megosztani) szóval áthatol egy szike a börödön, becsuktam a szemem és koncentráltam, nem arra, hogy de szép lesz hanem a fájdalomra, arra, hogy ez az érzés hova juttat engem  és élveztem jó volt, érdekes érzés volt ahogy teljesen átvágják a böröd majd azt kitágítva egy idegen tárgyat helyeznek bele, közben végig beszélgetünk Gáborral, zenéröl, gitárokról, pozerekröl stb... Igazán pozítív élmény volt a második golyo szinte kis is esett(az emlékezetemből, nem a testemből) anyira eldumáltunk.

 

Készlett tetszett nagyon tetszett, majd jött nyuszkó is felmérni a terepet, és neki is nagyon tetszett a kész látvány. Kész voltam megvolt amire olyan régóta vártam bár még nyílt vágás tátongott rajtam és a vér is patakzott iszonyan boldog voltam, közben megcsinálta Gábor a stricis:) fehérköves microdermalomat is és ő is nagyon tetszett de eröl nem itt írnék ez a gential beadingról szól.

Szóval kész voltam Gábor még lekötözött majd boldogan indultunk ki a szalonból, és elkeztünk sétálni.

 

Kb.2órát mászkáltunk fel alá és iszonyuan boldog voltam, máshogy éreztem magam sokkal jobban sokkal másabnak, boldog voltam nagyon és ezt meg is osztottam gyorsan telefonon a legjobb barátommal G-vel,

Romantikus séta nyuszkóval és a bogyóimmal Tökéletes nap volt...

 

Aztán elindultunk haza ithon egyből magamnak estem gondoltam ok akkor most jön a neheze, most rajtam mulik hogy szép legyen alaposan újrakötöztem a vértől már ellégé leolvatt ragaztást majd letusoltam és ragaztottam rá újat, nagyon izgulok, már most szerelmes vagyok beléjük, sosem voltam ilyen elégedett még a testemmel imádom de tényleg de még nagyon nincs vége figyelni kell rájuk, hogy szépek legyenek szóval indul a gyógyulási folyamat:)

 

Jó éjt Tökéletes nap 

A bejegyzés trackback címe:

https://gentialbeading.blog.hu/api/trackback/id/tr161457027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boriska 2009.10.17. 23:23:12

Drukkolok, hogy szépen gyógyuljon!

bikmakk · http://srbija.blog.hu 2009.10.17. 23:52:35

Helló!

Rendszeresen olvasom a piercered blogját, bár még sose kommenteltem.
Nekem nincs PC-m, se tetkóm, semmim, egyáltalán - viszont vagyok annyira normális, hogy nem ítélem el az ilyesmit. Úgyhogy riszpekt, hogy bevállaltad és még nagyobb riszpekt azért, hogy ezt meg is osztod az emberekkel. Azért majd arra kíváncsi leszek, hogy a szexpartnered mit szól, de az még odébb van.
Problémamentes gyógyulást addig is!

bikmakk · http://srbija.blog.hu 2009.10.17. 23:53:43

@bikmakk: ja bocs, most látom, hogy barátnőd van, tehát akkor a "szexpartnered" helyett őrá gondolok.

Libelle · http://penzeszsak.blog.hu/ 2009.10.18. 00:18:34

Már vártam ezt a beszámolót. Ahogy leírtad, nem gondolná az ember, hogy "összekaszaboltak". Nekem nem lenne hozzá bátorságom, hogy felvágassam magam. Várom a folytatást, problémamentes gyógyulást kívánok.

szilagyizoe · http:/artofkonigsberg.wordpress.com 2009.10.18. 12:22:40

Szia!
Gratulálok,szóval akkor nem is volt nagyon "durva"érzés,ugye?
A micro-dermalt hová?-gondolom nem a kukiba hisz nekem még a csuklómból is kijött mert hát beakadt, pedig vigyíáztam rá piszkosul- a péniszt meg az ember ugye,használja,surlódik....stb.

XBX 2009.10.18. 13:45:48

@szilagyizoe: microdermal a fütyim föle (a tövébe) került nagyon szép lett egyépként az is de a blog a gential beadingé:D
süti beállítások módosítása